Datos personales

domingo, 10 de febrero de 2013

AS MIÑAS MOTIVACIONS NESTE BLOG / MIS MOTIVACIONES EN ESTE BLOG.


                                          Tecla: petroglifo

                                 Tecla: castro
              

                   Fai aínda pouco tempo, con aproximadamente 50 anos de edade,  atopei cu-na apaisoada faceta da miña vida: a composición Post, máis o menos elocuentes.

                   
                    Pero dende que comecei o meu anterior e xa pechado Blog, "Observaciones y Experiencias", e grazas a él, evolucionóu para ben, penso, moitísimo a miña persoa en moitos aspectos importantes pero sobre todo na miña consciencia da importancia que ten para la vida pertencer a un determinado pobo. Recoñecerme na propia idiosincrasia de Galicia como resultado haber nado e criado nela; tendo a miña nai o español como fala pero sendo ela máis galega co propio Castro do Monte Tecla e tendo por pai un modélico empresario valencia, dende a miña máis terna infancia fun educado nun sublime amor a Galicia -agora son perfectamente consciente- coma parte do Estado español. Digamos que o amor que a miña nai tiña por Galicia  levábao, penso que sen darse ela de conta, esculpido no seu corazón como si dun petroglifo tratarase, aínda por riba do momento político e histórico que tocoulle vivir.


                De ahí que los primeros veranos de mi vida  los disfruté con gente del rural, en la "Tierra de Nadie" de Playa América; de un rural que como hacía muchos siglos se conservaba en Galicia de una manera equilibrada y que parecía eterna. Y, en todo el mundo occidental, el desarrollo, quizás desordenado, terminó con aquella forma de vida anclada profundamente en la tierra y en el mar; ¡ay! , si entonces se supiera lo que se sabe hoy, otro gallo nos cantaría. Pero...bueno...de nada vale lamentarse; quizás esta profunda crisis que estamos pasando consiga que de alguna manera se vuelva a poblar el Rural esta vez sí, de una manera equilibrada, productiva y rica.


             En fin ... quiero que estos cuatro párrafos, dos en gallego y dos en castellano, sirvan de introducción y primera entrada de este nuevo Blog que "pretenderá" ser más técnico en las ramas que a mi me competen, las que afectan a la Agricultura: mi auténtica vocación; después lo que realmente sea, se verá. A "Observaciones y Experiencias" le debo mucho, pero últimamente iba por unos derroteros para los que hay mucha, muchísima gente bastante más preparada que yo.  Además no quiero olvidar que soy hombre de Paz; también de Ley, claro.             
                         

No hay comentarios:

Publicar un comentario