Datos personales

miércoles, 13 de febrero de 2013

O RELATIVISMO DO TEMPO







        Aínda que todos temos o mesmo tempo, ou sexa, 24 horas cada xornada non todos temos igual a  percepción do mesmo.

        Eu penso que, si cada pouco non se reflexiona e non pensamos que o tempo corre mais o menos axiña, pódese dar o caso de que para nos, os mortais, un segundo pode ser un minuto, un minuto unha hora, unha hora un día, un día un mes, un mes un ano, e un ano toda la vida. Polo tanto, cando nos chegue o “momento”, tendereimos a percepción de que a vida foi tan so un segundo e entón xa non haberá volta atrás.

         É polo que penso – dígomelo a min mesmo- que temos que vivir intensamente cada segundo, sendo nel totalmente conscientes da ledicia que é vivir e poder facer lo destino de cada quen de tal maneira que ao final demolo derradeiro alento xa con ganas e con a satisfacción de ter cumprido o noso deber.

         A min, creo, quédame moito que facer pero, agora xa co  nido valerio, son consciente que non adiquei todo a reflexiva contemplación á  educación e crecemento das miñas fillas. Non sei  si o fixen ben ou mal, pero... ¡ai ! quen pouderá voltear ao momento do seu nacemento…non as deixaría nin de día nin de noite e miraría para elas como o meu tesouro. Embargastes, non podo dicir con relativa seguridade se pasaron vintiños anos o un só segundo.


         O meu nido valerio é ou foi, non sei, un fito importantísimo na miña vida. Agora gozo de cada momento, por simple que sexa, con moita intensidade; teño que aproveitar os anos que me quedan, xa coma anos e non coma segundos. Quero morrer con ganas e satisfeito, cando chegue o meu momento.

             Dexésolles o mesmo có meu mellor ánimo.









No hay comentarios:

Publicar un comentario